19 W kategorii  Fotografia/ Lifestyle

FOTO Styczeń – miesiąc na zdjęciach.

Ponieważ robię coraz więcej zdjęć każdego miesiąca, a forma miesięcznych podsumowań jest dość ciekawym sposobem na zapamiętywanie najciekawszych chwil zapraszam na pierwszy miesiąc 2015 roku w zdjęciach! :)

Jakiś czas temu opublikowałam podobny wpis, ale nie miał on swojej kontynuacji. Może tym razem będzie inaczej!

 

Woda, woda, woda

Kompletnie zafiksowałam się w styczniu na punkcie wody. Trudno mi w to uwierzyć, ale nawet moja miłości do Coli zmalała!

Aby sobie urozmaicić „zwykłą” wodę zaczęłam dodawać do niej owocę.

 

wodaowocowa

 

Jest to świetne rozwiązanie – woda ma owocowy smak, a nie jest słodzona, tak jak kupne wody owocowe. No i owoce można później zjeść ;)

Polecam Wam przygotowanie sobie takiej wody z owocami wieczorem i wstawienie na noc do lodówki.

 

Zima! 

Szaroburność, ciemność i deszcze to zdecydowanie nie jest wymarzony scenariusz na zimowe dni.

 

zima7

 

Strasznie brakowało mi białego puchu i gdy pojawił się wreszcie śnieg w ilości większej niż 2 cm, musiałam uwiecznić go na dłużej! ;)

 

stopyzima2

 

Bloger i Social Media, Tomek Tomczyk

Odpicowana wersja „Blogera” autostwa Kominka, czyli Tomka Tomczyka,  z dodatkową zawartością dotyczącą mediów społecznościowych.

 

bloger1

 

Nie mogę pominąć wyglądu książki i jej składu. Spójna graficznie, z precyzyjnie ułożonym tekstem i cieszącymi oko zajawkami na początku każdego rozdziału. Niemalże jakby była dopieszczonym szablonem bloga!

Do tego stopnia spodobała mi się wersja odświeżona książki, że zamiast przeczytać tylko nowe fragmenty tak jak to planowałam, przeczytałam ją całą.

I bardzo dobrze zrobiłam, bo o wielu oczywistościach zapomniałam, a sporo uaktualnionych wskazówek muszą przemyśleć i wdrożyć w swoje blogowanie!

I tylko nad formą jej złożenia, już nie graficzną, ubolewam. Jest tylko klejona, a nie szyto klejona, co niestety sprawiło że część kartek mam już poza książką ;)

 

bloger2

 

To nie jest książka tylko dla blogerów. Warto, by sięgnęły po nią osoby, które mają niezaspokojoną potrzebę realizowania swoich pasji i hobby. Być może to właśnie w formie tworzenia bloga znajdziecie dla nich świetne miejsce?

 

Domowe biuro

Styczeń zaczęłam dość intensywnym planowaniem i organizowaniem sobie pracy na najbliższy rok. Jeśli choć połowę z tych planów uda mi się zrealizować w przeciągu najbliższych miesięcy będę przeszczęśliwa! :)

 

domowebiuro6

 

Swoją drogą, gdy robiłam te zdjęcia nie przypuszczałam, że będą to pewnie ostatnie zdjęcia mojego obecnego miejsca pracy. Szykują się spore zmiany…

 

domowebiuro3

 

InstaStyczeń

Przy zdjęciowym podsumowaniu nie sposób nie wspomnieć o Instagramie!

Kilka zdjęć przyciągnęło w styczniu Waszą szczególną uwagę! Zobaczcie małe TOP 3 ;)

 

1. Zeszytonotatnikoholizm, jak się okazuje, dotknął nie tylko mnie! Ujawniliście się licznie właśnie przy okazji tego zdjęcia i na Instagramie i na Facebooku!

 

TOP1Instagram

 

2. Mała migawka z mojego domowego biura. Stworzona przy okazji większego wpisu, dotyczącego właśnie „home office”. Jeśli jeszcze nie widzieliście to zapraszam :)!

 

TOP2Instagram

 

3. Kilka stron z mojego „Zniszcz ten dziennik”. Książka/nie-książka, która wywołuje sporo kontrowersji, a mnie po prostu przynosi sporo frajdy ;)!

 

TOP3Instagram

 

 

Jeśli jesteście ciekawi moich zdjęciowych poczynań w większej ilości to zapraszam na mój Instagram – prawie codziennie pojawia się tam jakaś foto-migawka :)

instagram

 

 

Jak Wam minął pierwszy miesiąc roku? Doczekaliście się śniegu? ;) 

 

 

Możesz także polubić

Privacy Preference Center

Google Analytics

Dzięki możliwości gromadzenia tych informacji mogę przeanalizować, które z tworzonych treści cieszą się największym zainteresowaniem i jakiego rodzaju materiałów przygotowywać w przyszłości więcej. Zdobywam również informacje na temat statystycznego profilu Czytelnika. Dane te w formie zbiorczego raportu generowanego przez Google Analytics są udostępniane podmiotom zainteresowanym nawiązaniem współpracy komercyjnej na blogu. Za bezpieczeństwo przechowywania tych danych odpowiada firmy Google.

Gromadzenie informacji na temat aktywności użytkownika w postaci czasu przebywania na stronie, ilości odwiedzonych podstron, adresów URL odwiedzonych podstron. Dane gromadzone są z zapisaniem informacji o rodzaju używanego urządzenia, przeglądarce internetowej, lokalizacji w postaci kraju i miasta oraz dostawcy Internetu.

Facebook Pixel

Pixel Facebooka w momencie przeglądania stron internetowych w czasie zalogowania na swój profil w serwisie Facebook gromadzi informacje, o tym, jakie kategorie stron, produktów, tematyczne interesują daną osobę. Następnie dane te wykorzystywane są do tworzenia grup odbiorców zainteresowanych konkretną tematyką. Grupy odbiorców widnieją w systemie do tworzenia reklam wyświetlających się w serwisie Facebook. Reklamodawcy mogą wykorzystać określoną grupę odbiorców kierując do nich spersonalizowane reklamy. Serwis Facebook nie udostępnia konkretnych danych pojedynczych osób reklamodawcom. Dane udostępniane są jedynie jako informacje o konkretnej grupie dokonującej określonych aktywności. Za bezpieczeństwo przechowywania tych danych odpowiada firmy Google.

Piksel Facebooka zapisujące informacje na temat aktywności na stronach internetowych osoby zalogowanej na tej samej przeglądarce do serwisu Facebook.

Pliki cookies

Śledzenie późniejszej aktywności związanej z dokonaniem zakupy danego przedmiotu lub usługi.
Zbieranie tych informacji i udostępnianie ich serwisom afiliacyjnym takim jak ceneo.pl oraz program-partnerski.helion.pl umożliwia naliczenie właścicielowi strony prowizji na przekierowanie Użytkownika do dokonania zakupu. Dane na temat tych aktywności są gromadzone bez wykorzystywania adresu email oraz bez połączenia z profilami w serwisach społecznościowych.

Gromadzenie plików cookies umożliwiających śledzenie aktywności użytkownika, który kliknął w udostępniony na stronie link afiliacyjny., w postaci śledzenia późniejszej aktywności związanej z dokonaniem zakupy danego przedmiotu lub usługi. Śledzenie tych informacji i udostępnianie ich serwisom afiliacyjnym takim jak ceneo.pl oraz program-partnerski.helion.pl umożliwia naliczenie właścicielowi strony prowizji na przekierowanie Użytkownika do dokonania zakupu.