3 W kategorii  Motywacyjny poniedziałek/ Rozwój Osobisty

„Kreatywny dorosły to dziecko, które przetrwało.”

Dzisiejszy poniedziałek przywitał nas przepiękną, wiosenną pogodą! Mam nadzieję, że skorzystaliście z niej i spędziliście sporo czasu na powietrzu :)

Nie można jednak zapominać również i o motywacyjnym naładowaniu baterii!

Wszystkie wpisy z serii ‚Motywacyjny poniedziałek’ znajdziecie tutaj.

 

creative

 

Kreatywny dorosły to dziecko, które przetrwało.

 

Zbyt często zapominamy o konieczności pielęgnowania swojego wewnętrznego dziecka. Zabiegani w codzienności tracimy, tak znaną dzieciom, ciekawość świata i zachwyt nad ulotnymi, i wydawać by się mogło zwykłymi, momentami.

Dajemy się wstawić w ramy i zgodnie z tymi narzuconymi ramami idziemy dalej przez życie. Bez szans na nowatorskie spojrzenie, czerpanie z życia pełnymi garściami i stworzenie czegoś własnego.

 

Zachowując w sobie dziecko możemy docenić życie w pełnej palecie jego barw! Nie dajcie zginąć swojemu wewnętrznemu dziecku.

Pielęgnujcie je, obejrzycie bajkę, zróbcie sobie piknik na trawie i podziwiajcie chmury. Patrzcie na świat ze świeżym i otwartym umysłem, bez negowania wszystkiego tego, co nie mieści się w narzuconych przez dorosłość ramach!

 

Dzisiejsze hasło na „Motywacyjny poniedziałek” dostępne jest w formie plakatu do pobrania w dwóch rozmiarach i czterech kolorach tutaj :)

 

Możesz także polubić

Privacy Preference Center

Google Analytics

Dzięki możliwości gromadzenia tych informacji mogę przeanalizować, które z tworzonych treści cieszą się największym zainteresowaniem i jakiego rodzaju materiałów przygotowywać w przyszłości więcej. Zdobywam również informacje na temat statystycznego profilu Czytelnika. Dane te w formie zbiorczego raportu generowanego przez Google Analytics są udostępniane podmiotom zainteresowanym nawiązaniem współpracy komercyjnej na blogu. Za bezpieczeństwo przechowywania tych danych odpowiada firmy Google.

Gromadzenie informacji na temat aktywności użytkownika w postaci czasu przebywania na stronie, ilości odwiedzonych podstron, adresów URL odwiedzonych podstron. Dane gromadzone są z zapisaniem informacji o rodzaju używanego urządzenia, przeglądarce internetowej, lokalizacji w postaci kraju i miasta oraz dostawcy Internetu.

Facebook Pixel

Pixel Facebooka w momencie przeglądania stron internetowych w czasie zalogowania na swój profil w serwisie Facebook gromadzi informacje, o tym, jakie kategorie stron, produktów, tematyczne interesują daną osobę. Następnie dane te wykorzystywane są do tworzenia grup odbiorców zainteresowanych konkretną tematyką. Grupy odbiorców widnieją w systemie do tworzenia reklam wyświetlających się w serwisie Facebook. Reklamodawcy mogą wykorzystać określoną grupę odbiorców kierując do nich spersonalizowane reklamy. Serwis Facebook nie udostępnia konkretnych danych pojedynczych osób reklamodawcom. Dane udostępniane są jedynie jako informacje o konkretnej grupie dokonującej określonych aktywności. Za bezpieczeństwo przechowywania tych danych odpowiada firmy Google.

Piksel Facebooka zapisujące informacje na temat aktywności na stronach internetowych osoby zalogowanej na tej samej przeglądarce do serwisu Facebook.

Pliki cookies

Śledzenie późniejszej aktywności związanej z dokonaniem zakupy danego przedmiotu lub usługi.
Zbieranie tych informacji i udostępnianie ich serwisom afiliacyjnym takim jak ceneo.pl oraz program-partnerski.helion.pl umożliwia naliczenie właścicielowi strony prowizji na przekierowanie Użytkownika do dokonania zakupu. Dane na temat tych aktywności są gromadzone bez wykorzystywania adresu email oraz bez połączenia z profilami w serwisach społecznościowych.

Gromadzenie plików cookies umożliwiających śledzenie aktywności użytkownika, który kliknął w udostępniony na stronie link afiliacyjny., w postaci śledzenia późniejszej aktywności związanej z dokonaniem zakupy danego przedmiotu lub usługi. Śledzenie tych informacji i udostępnianie ich serwisom afiliacyjnym takim jak ceneo.pl oraz program-partnerski.helion.pl umożliwia naliczenie właścicielowi strony prowizji na przekierowanie Użytkownika do dokonania zakupu.