0 W kategorii  Blogowanie/ Rozwój Osobisty

Jak nie zatracić siebie w prowadzeniu bloga i biznesu? – Podcast z Urszulą Phelep

Czy budowanie biznesu online to same fajerwerki i nieustające pasmo sukcesów? Czy wejście w aktywność internetową oznacza automatyczną zmianę priorytetów w życiu osobistym?

Czy śledzenie działań prowadzonych przez inne osoby wspiera nas i motywuje do działania czy może…wręcz przeciwnie?

 

Do rozmowy na temat prowadzenia biznesu w dalekich od idealnych okolicznościach, radzenia sobie z codziennością mamy autystycznego dziecka i walczenia o jego edukację, a także znajdowania równowagi pomiędzy tym, co online a tym, co dzieje się w świecie rzeczywistym zaprosiłam Urszulę Phelep.

Wiele lat temu prowadziła jednego z popularniejszych blogów kreatywnych SenMai. Kolejnym krokiem w Jej działaniach było dzielenie się wiedzą na temat tego, jak z powodzeniem budować chętnie czytanego bloga. Obecnie prowadzi stronę Urszula-Phelep.com oraz SzkolaBlogowania.pl Tworzy kursy wspierające blogerów oraz biznesy online.

Obecnie pracuje nad nowym produktem dla osób zainteresowanych przejściem przed drogę od bloga do własnego biznesu, szczegóły znajdziecie na stronie 90 dni od bloga do biznesu.

 

 

Rozmawiałyśmy z Ulą o tym, w jaki sposób nadążać za zmianami pojawiającymi się w świecie online i zachować jednocześnie przestrzeń na swoje i rodziny życie. Urszula Phelep opowiedziała o tym, jak wygląda codzienność rodzica dziecka autystycznego i podzieliła się swoimi refleksjami i procesem zmiany, jaka zaszła w niej na przestrzeni lat i która miała też związek z wyzwaniami, jakie stanęły przed nią wraz z otrzymaniem diagnozy synka i walką o jego dalszą edukację.

Zastanawiałyśmy się wspólnie, dokąd zmierza obecność online, czy warto za wszelką cenę gonić za najlepszymi zdjęciami i nastawiać się na natychmiastowe budowanie wielomilionowego biznesu.

Zapraszam do wysłuchania podcastu!

 

SoundCloud

 

Spreaker

 

iTunes 

 

Masz własne refleksje po naszej rozmowie? Uważasz, że poruszyłyśmy ważne tematy? Daj nam o tym znać w komentarzu! :)

 


Dziękuję, że poswieciłaś czas na przeczytanie tego wpisu. 

Mam nadzieję, że przyniósł Ci potrzebną wiedzę, cenne wskazówki, chwilę refleksji lub relaksu.

Możesz teraz:

  • Dodać komentarz Pozostawić komentarz  ze swoją opinią, włączyć się w dyskusję. Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na większość z nich. 
  • Udostępnić ten wpis. Jeśli uważasz, że warto było go przeczytać to podziel się nim z innymi! Aby to zrobić wystarczy, że klikniesz:
     
  • Śledzić mój FanPage aby otrzymać aktualne informacje na temat moich działań znajdziesz.
  • Obserwować mnie na Instagram gdzie dzielę się obrazami mojej codzienności w postaci zdjęć i krótkich filmików.

Możesz także polubić

Privacy Preference Center

Google Analytics

Dzięki możliwości gromadzenia tych informacji mogę przeanalizować, które z tworzonych treści cieszą się największym zainteresowaniem i jakiego rodzaju materiałów przygotowywać w przyszłości więcej. Zdobywam również informacje na temat statystycznego profilu Czytelnika. Dane te w formie zbiorczego raportu generowanego przez Google Analytics są udostępniane podmiotom zainteresowanym nawiązaniem współpracy komercyjnej na blogu. Za bezpieczeństwo przechowywania tych danych odpowiada firmy Google.

Gromadzenie informacji na temat aktywności użytkownika w postaci czasu przebywania na stronie, ilości odwiedzonych podstron, adresów URL odwiedzonych podstron. Dane gromadzone są z zapisaniem informacji o rodzaju używanego urządzenia, przeglądarce internetowej, lokalizacji w postaci kraju i miasta oraz dostawcy Internetu.

Facebook Pixel

Pixel Facebooka w momencie przeglądania stron internetowych w czasie zalogowania na swój profil w serwisie Facebook gromadzi informacje, o tym, jakie kategorie stron, produktów, tematyczne interesują daną osobę. Następnie dane te wykorzystywane są do tworzenia grup odbiorców zainteresowanych konkretną tematyką. Grupy odbiorców widnieją w systemie do tworzenia reklam wyświetlających się w serwisie Facebook. Reklamodawcy mogą wykorzystać określoną grupę odbiorców kierując do nich spersonalizowane reklamy. Serwis Facebook nie udostępnia konkretnych danych pojedynczych osób reklamodawcom. Dane udostępniane są jedynie jako informacje o konkretnej grupie dokonującej określonych aktywności. Za bezpieczeństwo przechowywania tych danych odpowiada firmy Google.

Piksel Facebooka zapisujące informacje na temat aktywności na stronach internetowych osoby zalogowanej na tej samej przeglądarce do serwisu Facebook.

Pliki cookies

Śledzenie późniejszej aktywności związanej z dokonaniem zakupy danego przedmiotu lub usługi.
Zbieranie tych informacji i udostępnianie ich serwisom afiliacyjnym takim jak ceneo.pl oraz program-partnerski.helion.pl umożliwia naliczenie właścicielowi strony prowizji na przekierowanie Użytkownika do dokonania zakupu. Dane na temat tych aktywności są gromadzone bez wykorzystywania adresu email oraz bez połączenia z profilami w serwisach społecznościowych.

Gromadzenie plików cookies umożliwiających śledzenie aktywności użytkownika, który kliknął w udostępniony na stronie link afiliacyjny., w postaci śledzenia późniejszej aktywności związanej z dokonaniem zakupy danego przedmiotu lub usługi. Śledzenie tych informacji i udostępnianie ich serwisom afiliacyjnym takim jak ceneo.pl oraz program-partnerski.helion.pl umożliwia naliczenie właścicielowi strony prowizji na przekierowanie Użytkownika do dokonania zakupu.