Zbiór metod i najlepszych praktyk, po wcieleniu których zbudujesz wysokiej jakości grupę odbiorców Twoich treści!
Od ponad 5 lat prowadzę własną firmę - specjalizuję się w obszarze tworzenia marki online oraz rozwoju osobistym.
Prowadzę bloga EwelinaMierzwinska.pl, na którym dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Pracuję jako doradca oraz certyfikowany coach. Pomagam w osiąganiu własnych celów zawodowych i osobistych.
Moim głównym zadaniem jest inspirowanie innych do wprowadzania zmian w swoim życiu.
Bo zmiany są dobre! :)
Więcej o mnie możesz przeczytać tutaj.
0. Wstęp - dlaczego potrzebujesz listy mailingowej?
- Zalety budowania grupy newsletterowych odbiorców.
- Najczęstsze obawy i przekonania, z którymi sama musiała się uporać.
I. Początek - platformy, regulacje prawne, narzędzia.
- Najpopularniejsze platformy mailingowe.
- Podstawowe regulacje prawne związane z budowanie bazy odbiorców.
- Narzędzia, które wykorzystuje i polecam do budowy listy oraz wysyłek treści newsletterowych.
II. Nikt nie potrzebuje Twojego newslettera!
- Budowanie skutecznych komunikatów zachęcających do zapisu.
- Najlepsze miejsca udostępniania formularzy do zapisu.
- Rodzaje treści, materiałów, gratisów, które możesz przygotować. Gotowe pomysły do wykorzystania!
III. Formy komunikacji newsletterowej.
- Wiadomości graficzne vs. wiadomości tekstowe.
- Częstotliwość wysyłki.
- Treści ekskluzywne czy sposób promocji treści ogólnodostępnych.
IV. Sposoby promocji newslettera.
- Wykorzystanie istniejących treści na Twojej stronie do budowania listy.
- Narzędzia, które wykorzystuje i polecam do budowy listy oraz wysyłek treści newsletterowych.
V. Utrzymywanie wysokiej jakości listy.
- Tworzenie materiałów dla Twojej grupy docelowej.
- Opracowanie harmonogramu udostępnianych treści.
- Mniej znaczy więcej, czyli cykliczne "czyszczenie" listy.
Dostęp do kursu otrzymujesz na zawsze, będziesz więc mógł zrealizować modułu kursu w dowolnym, dogodnym dla Ciebie momencie.
Dodatkowym bonusem jest webinar, który odbędzie się w trakcie trwania kursu. Będzie on podsumowaniem udostępnionej wiedzy wraz z możliwością zadania pytania na tematy związane z budowanie listy mailingowej.