20 W kategorii  Cele - planowanie i realizacja/ Rozwój Osobisty

18 przed 2018 – moja lista i zaproszenie do wyzwania!

Pierwszy raz z ideą realizowania pod koniec roku konkretnej ilości zadań spotkałam się rok temu w ramach jednej z bullet journalowych stron u Boho Berry.

Bardzo spodobał mi się ten pomysł, szczególnie że będąc wówczas w ostatnim trymestrze ciąży miałam sporo spraw, które wymagały mojej uwagi przed pojawieniem się na świecie małego człowieka. Życie miało jednak inny pomysł na terminy, jakich ja się spodziewałam i w myśl których planowałam. Wiele spraw więc z zeszłorocznej listy nie zrealizowałam zgodnie z założeniem przed rozpoczęciem 2017 roku.

Teraz, mając już owego małego człowieka przy boku, podejmuję po raz kolejny to wyzwanie. Tym razem wpisując na swoją listę 18, zamiast 17 zadań, z uśmiechem zauważam, jak wiele z tych punktów dotyczy nie mnie, a Emilii. To bardzo uroczy znak czasów.

 

 

 

Jak podejść do wykonania tego wyzwania pisałam w minionym roku. Zachęcam więc do odwiedzenia tego wpisu – 17 przed 2017. Znajdziecie w nim moje propozycje przejścia krok po kroku przez wybór zadań, które znajdą się na liście.

Będzie to kolejno ocenienie mijającego roku z celami, które sobie na ten rok założyliśmy, ustalenie które z „wiszących” celów są dla nas najważniejsze, sprawdzenie na ile czasowo możemy się zaangażować w realizację konkretnego zadania oraz podziału zadań według kategorii.

 

Moja lista:

  1. Dokończyć urządzanie pokoju Emilki
  2. Wybrać prezenty na roczek
  3. Zaplanować przyjęcie na roczek
  4. Zrobić jesienną sesję rodzinną
  5. Zrobić zimową sesję rodzinną
  6. Przygotować pomoce dla Emilki w ramach DIY
  7. Odwiedzić Jezioro Paprocany
  8. Odwiedzić Park Śląski
  9. Zagospodarować w docelowy sposób domową bibliotekę
  10. Zagospodarować ściany nad kanapą w salonie oraz nad biurkami w biurze
  11. Zaplanować zawodowo przyszły rok, w tym okresy sprzedażowe poszczególnych produktów i usług
  12. Przeprowadzić umówione wywiady
  13. Opracować plan publikacji do końca roku oraz na I kwartał 2018
  14. Wprowadzić do sprzedaży przygotowane już produkty
  15. Opracować wyzwania dla Czytelników
  16. Przerejestrować firmę oraz dopełnić wszelkich dodatkowych formalności z tym związanych
  17. Przeczytać zaległe książki (dosłownie zalegające mi na biurku ;) )
  18. Obejrzeć zaległe seriale (Netflixie, nadchodzę ;)!

 

 

Gdy tak przyglądam się tej mojej liście, to bardzo ciepło mi się robi na sercu. Tyle przyjemnych wydarzeń przede mną i ciekawych wyzwań z obszaru zawodowego, że nie mogę doczekać się odhaczania krok po kroku każdego z tych punktów.

To będzie fajny koniec roku! :)

 

 

Podejmujecie wyzwanie i dołączacie do mnie? :) 

Dajcie znać, co znajdzie się na Waszych listach! 

 


Dziękuję, że poswieciłaś czas na przeczytanie tego wpisu. 

Mam nadzieję, że przyniósł Ci potrzebną wiedzę, cenne wskazówki, chwilę refleksji lub relaksu.

Możesz teraz:

  • Dodać komentarz Pozostawić komentarz  ze swoją opinią, włączyć się w dyskusję. Czytam wszystkie komentarze i odpowiadam na większość z nich. 
  • Udostępnić ten wpis. Jeśli uważasz, że warto było go przeczytać to podziel się nim z innymi! Aby to zrobić wystarczy, że klikniesz:
     
  • Śledzić mój FanPage aby otrzymać aktualne informacje na temat moich działań znajdziesz.
  • Obserwować mnie na Instagram gdzie dzielę się obrazami mojej codzienności w postaci zdjęć i krótkich filmików.

Możesz także polubić

Privacy Preference Center

Google Analytics

Dzięki możliwości gromadzenia tych informacji mogę przeanalizować, które z tworzonych treści cieszą się największym zainteresowaniem i jakiego rodzaju materiałów przygotowywać w przyszłości więcej. Zdobywam również informacje na temat statystycznego profilu Czytelnika. Dane te w formie zbiorczego raportu generowanego przez Google Analytics są udostępniane podmiotom zainteresowanym nawiązaniem współpracy komercyjnej na blogu. Za bezpieczeństwo przechowywania tych danych odpowiada firmy Google.

Gromadzenie informacji na temat aktywności użytkownika w postaci czasu przebywania na stronie, ilości odwiedzonych podstron, adresów URL odwiedzonych podstron. Dane gromadzone są z zapisaniem informacji o rodzaju używanego urządzenia, przeglądarce internetowej, lokalizacji w postaci kraju i miasta oraz dostawcy Internetu.

Facebook Pixel

Pixel Facebooka w momencie przeglądania stron internetowych w czasie zalogowania na swój profil w serwisie Facebook gromadzi informacje, o tym, jakie kategorie stron, produktów, tematyczne interesują daną osobę. Następnie dane te wykorzystywane są do tworzenia grup odbiorców zainteresowanych konkretną tematyką. Grupy odbiorców widnieją w systemie do tworzenia reklam wyświetlających się w serwisie Facebook. Reklamodawcy mogą wykorzystać określoną grupę odbiorców kierując do nich spersonalizowane reklamy. Serwis Facebook nie udostępnia konkretnych danych pojedynczych osób reklamodawcom. Dane udostępniane są jedynie jako informacje o konkretnej grupie dokonującej określonych aktywności. Za bezpieczeństwo przechowywania tych danych odpowiada firmy Google.

Piksel Facebooka zapisujące informacje na temat aktywności na stronach internetowych osoby zalogowanej na tej samej przeglądarce do serwisu Facebook.

Pliki cookies

Śledzenie późniejszej aktywności związanej z dokonaniem zakupy danego przedmiotu lub usługi.
Zbieranie tych informacji i udostępnianie ich serwisom afiliacyjnym takim jak ceneo.pl oraz program-partnerski.helion.pl umożliwia naliczenie właścicielowi strony prowizji na przekierowanie Użytkownika do dokonania zakupu. Dane na temat tych aktywności są gromadzone bez wykorzystywania adresu email oraz bez połączenia z profilami w serwisach społecznościowych.

Gromadzenie plików cookies umożliwiających śledzenie aktywności użytkownika, który kliknął w udostępniony na stronie link afiliacyjny., w postaci śledzenia późniejszej aktywności związanej z dokonaniem zakupy danego przedmiotu lub usługi. Śledzenie tych informacji i udostępnianie ich serwisom afiliacyjnym takim jak ceneo.pl oraz program-partnerski.helion.pl umożliwia naliczenie właścicielowi strony prowizji na przekierowanie Użytkownika do dokonania zakupu.