46 W kategorii  Kultura

Przeczytaj i podaj dalej, czyli moje 7 tytułów na wymianę!

Znacie ten ból rosnących stert książek, na które wydaje się, że nigdy nie będzie dostatecznej ilości miejsca?

Niestety ja go znam i choć wiele książek czytam w wersjach elektronicznych to ciągle półek na książki wydaje się zbyt mało!

Ciekawą opcją na pozbycie się przeczytanych już książek jest, poza ich sprzedażą, wymiana na tytuły, których jeszcze nie znamy.

O akcji „Przeczytaj i podaj dalej” dowiedziałam się już w minionym roku, wówczas nie mogłam się w akcję zaangażować tak więc nadrabiam w tym ;)

I tak oto rzutem na taśmę, bo akcja trwa do 7 października, podaje swoje propozycje na książkowe wymiany!

 

 

Zasady

plakat-do-akcji-wymiany-ksiazkowej

Akcja została zainicjowana przed dwie, świetne dziewczyny, do których serdecznie Was zapraszam – Socjopatka oraz Save The Magic Moments 

Ideą akcji jest pozbycie się zalegających nam książek i zaoferowanie ich innym w zamian za tytuły, które u nich już tylko się kurzą.

Dla mnie bomba! :)

 

Lista Książek

Poniżej znajdziecie spis wszystkich książek, które czekają na wymianę.

W pierwszej kolejności przyjmuję te zapytania, które będą oferować książki na wymianę (zgodnie z zasadami akcji :) ), od 8 października możecie natomiast książki kupić.

 

podajdalejksiazki3

 

Social Media 101 (anglojęzyczna) – wymieniona

Kompendium najciekawszych praktyk w zakresie promocji w mediach społecznościowych, w tym omówienie opcji reklamy, promocji bloga, form komunikacji ze społecznością.

 

Stan: idealny

Koszt (kupno od 8 października): 40 złotych

 

Slow Fashion, Joanna Glogaza

Pozycja o wprowadzaniu minimalizmu w swojej szafie. Garść praktycznych porad i wręcz gotowych instrukcji do wprowadzenia.

Stan: idealny

Koszt (kupno od 8 października): 20 złotych

 

Blog, Tomek Tomczyk – sprzedana

Przewodnik dla blogerów od blogera!

 

Stan: idealny

Koszt (kupno od 8 października): 20 złotych

 

The Social Media Bible (anglojęzyczna)

Obszerna pozycja, w której znajdują się najlepsze praktyki w obszarze działań promocyjnych w mediach społecznościowych. Znajduje się w niej bardzo wiele przykładów praktycznych tzw. case study.

 

Stan: idealny

Koszt (kupno od 8 października): 60 złotych

 

No Bullshit Social Media (anglojęzyczna)

Kolejny tytuł z mediami społecznościowymi w tle. Tym razem w formie przedstawienia praktyk, które kompletnie się nie sprawdzają i położeniem nacisku na to, co daje najlepsze korzyści w działaniach promocyjnych.

 

Stan: idealny

Koszt (kupno od 8 października): 30 złotych

 

Thorn, Jason Hunt (Tomek Tomczyk) – sprzedana

Obyczajowo motywująca powieść stworzona przez Jasona Hunta (czyli Tomka Tomczyka).

 

Stan: idealny

Koszt (kupno od 8 października): 30 złotych

 

 

Jeśli któraś z książek z Was zainteresuje to podeślijcie link do swoich propozycji tytułów na wymianę :)

Czy u Was też ciągle przybywa książek, a miejsca na nie jakoś nie?! Podzielcie się swoimi zasadami obchodzenia się z książkami tak, by w nich nie utonąć ;) 

 

 

Możesz także polubić

Privacy Preference Center

Google Analytics

Dzięki możliwości gromadzenia tych informacji mogę przeanalizować, które z tworzonych treści cieszą się największym zainteresowaniem i jakiego rodzaju materiałów przygotowywać w przyszłości więcej. Zdobywam również informacje na temat statystycznego profilu Czytelnika. Dane te w formie zbiorczego raportu generowanego przez Google Analytics są udostępniane podmiotom zainteresowanym nawiązaniem współpracy komercyjnej na blogu. Za bezpieczeństwo przechowywania tych danych odpowiada firmy Google.

Gromadzenie informacji na temat aktywności użytkownika w postaci czasu przebywania na stronie, ilości odwiedzonych podstron, adresów URL odwiedzonych podstron. Dane gromadzone są z zapisaniem informacji o rodzaju używanego urządzenia, przeglądarce internetowej, lokalizacji w postaci kraju i miasta oraz dostawcy Internetu.

Facebook Pixel

Pixel Facebooka w momencie przeglądania stron internetowych w czasie zalogowania na swój profil w serwisie Facebook gromadzi informacje, o tym, jakie kategorie stron, produktów, tematyczne interesują daną osobę. Następnie dane te wykorzystywane są do tworzenia grup odbiorców zainteresowanych konkretną tematyką. Grupy odbiorców widnieją w systemie do tworzenia reklam wyświetlających się w serwisie Facebook. Reklamodawcy mogą wykorzystać określoną grupę odbiorców kierując do nich spersonalizowane reklamy. Serwis Facebook nie udostępnia konkretnych danych pojedynczych osób reklamodawcom. Dane udostępniane są jedynie jako informacje o konkretnej grupie dokonującej określonych aktywności. Za bezpieczeństwo przechowywania tych danych odpowiada firmy Google.

Piksel Facebooka zapisujące informacje na temat aktywności na stronach internetowych osoby zalogowanej na tej samej przeglądarce do serwisu Facebook.

Pliki cookies

Śledzenie późniejszej aktywności związanej z dokonaniem zakupy danego przedmiotu lub usługi.
Zbieranie tych informacji i udostępnianie ich serwisom afiliacyjnym takim jak ceneo.pl oraz program-partnerski.helion.pl umożliwia naliczenie właścicielowi strony prowizji na przekierowanie Użytkownika do dokonania zakupu. Dane na temat tych aktywności są gromadzone bez wykorzystywania adresu email oraz bez połączenia z profilami w serwisach społecznościowych.

Gromadzenie plików cookies umożliwiających śledzenie aktywności użytkownika, który kliknął w udostępniony na stronie link afiliacyjny., w postaci śledzenia późniejszej aktywności związanej z dokonaniem zakupy danego przedmiotu lub usługi. Śledzenie tych informacji i udostępnianie ich serwisom afiliacyjnym takim jak ceneo.pl oraz program-partnerski.helion.pl umożliwia naliczenie właścicielowi strony prowizji na przekierowanie Użytkownika do dokonania zakupu.