14 W kategorii  Kultura

BookAThon Zima 2015. Nagrody, wyzwania, czytelnicze plany.

Wraz z dzisiejszym dniem rozpoczyna się tydzień czytelniczej rozpusty!

Ogrom świetnych tytułów, setki stron i dziesiątki książkowych zdjęć będą mi w tym tygodniu towarzyszyć i uprzyjemniać czas.

Zachęcam i Was do sprawienia sobie tej dawki przyjemności!

 

BookAThon, czyli co?

BookAThon to tygodniowy maraton czytelniczy, w czasie którego czytamy książki wpisujące się w przygotowane wcześniej wyzwania.

 

 

Do swojej czytelniczej listy możecie wybrać osobną książkę do każdego z wyzwań lub tak skompletować tytuły, aby jedna książka spełniała założenia dwóch lub nawet i trzech wyzwań.

wyzwania2

 

W czasie tego tygodniowego maratonu mamy sprawdzić siebie i zobaczyć, ile tak naprawdę jesteśmy w stanie przeczytać jeśli tylko tego chcemy!

Nie znaczy to jednak, że musimy prześcigać się sami ze sobą na siłę, byle tylko przeczytać jak najwięcej strony.

BookAThon to ma być przede wszystkim zabawa!

 

FOTO Wyzwanie Książkowe. Zabawa + Nagrody.

Dla wszystkich tych, którzy uwielbiają i książki i fotografię przygotowałyśmy również FOTO Wyzwanie Książkowe.

Jest to też forma udziału w BookAThonie dla tych z Was, którzy nie mają na tyle czasu, by zmagać się z wyzwaniami czytelniczymi.

 

fotograficznewyzwanieksiazkowe

 

Zasady są bardzo proste.

Każdego dnia między 30 listopada a 5 grudnia dodajecie na swoje instagramowe konta zdjęcia na zadany temat.

Używacie #bookathonpl i oznaczacie mnie @ewelinamierzwinskapl oraz Anitę @bookreviewsbyanita

 

Każdego dnia czeka do wygrania zestaw 3 książek.

Zestawy ode mnie prezentują się tak:

 

Bookathon2

 

To, o jakie zestawy, i w jakim konkretnie składzie, walczycie konkretnego dnia będziecie mogli zobaczyć na naszych kontach na Insta – @ewelinamierzwinska.pl oraz @bookreviewsbyanita

 

Czytelnicze Plany

Dość długo mi zajęło zanim skompletowałam w końcu swoją czytelniczą listę na BookAThon.

Wybrałam tytuły, których jestem ogromnie ciekawa więc szykuję się na ogrom czytelniczej przyjemności w tym tygodniu!

 

 

 

Książka z czymś czerwonym na okładce – Izabela Makosz, Gra o biznes. 

Tytuł z listy 100 tytułów BBC – Zabić drozda, Harper Lee. 

Szkolna lektura, której nie przeczytałeś – Honoriusz Balzak, Ojciec Goriot. 

Tytuł, który zdobył nagrodę literacką – Christophere Moore, Błazen. 

Przeczytaj książkę polskiego autora – Małgorzata Halber, Najgorszy człowiek na świecie. 

Książką, którą wybrała dla Ciebie inna osoba – Andy Weir, Marsjanin. 

 

BookathonTBR

 

To, jak mi idzie i co uważam o każdej z czytanych książek możecie śledzić codziennie na Instagramie oraz na Facebook.

Dodatkowo zachęcam również do dołączenia do grupy BookAThon Polska na Facebook – dzielimy się postępami, wymieniamy opiniami o książkach i wspieramy w realizacji wyzwań!

 

To jak, kto do nas dołącza?

Dajcie znać, co czytacie i pochwalcie się swoimi insta kontami, które lada chwila zaleją książkowe zdjęcia! :) 

 

 

Możesz także polubić

Privacy Preference Center

Google Analytics

Dzięki możliwości gromadzenia tych informacji mogę przeanalizować, które z tworzonych treści cieszą się największym zainteresowaniem i jakiego rodzaju materiałów przygotowywać w przyszłości więcej. Zdobywam również informacje na temat statystycznego profilu Czytelnika. Dane te w formie zbiorczego raportu generowanego przez Google Analytics są udostępniane podmiotom zainteresowanym nawiązaniem współpracy komercyjnej na blogu. Za bezpieczeństwo przechowywania tych danych odpowiada firmy Google.

Gromadzenie informacji na temat aktywności użytkownika w postaci czasu przebywania na stronie, ilości odwiedzonych podstron, adresów URL odwiedzonych podstron. Dane gromadzone są z zapisaniem informacji o rodzaju używanego urządzenia, przeglądarce internetowej, lokalizacji w postaci kraju i miasta oraz dostawcy Internetu.

Facebook Pixel

Pixel Facebooka w momencie przeglądania stron internetowych w czasie zalogowania na swój profil w serwisie Facebook gromadzi informacje, o tym, jakie kategorie stron, produktów, tematyczne interesują daną osobę. Następnie dane te wykorzystywane są do tworzenia grup odbiorców zainteresowanych konkretną tematyką. Grupy odbiorców widnieją w systemie do tworzenia reklam wyświetlających się w serwisie Facebook. Reklamodawcy mogą wykorzystać określoną grupę odbiorców kierując do nich spersonalizowane reklamy. Serwis Facebook nie udostępnia konkretnych danych pojedynczych osób reklamodawcom. Dane udostępniane są jedynie jako informacje o konkretnej grupie dokonującej określonych aktywności. Za bezpieczeństwo przechowywania tych danych odpowiada firmy Google.

Piksel Facebooka zapisujące informacje na temat aktywności na stronach internetowych osoby zalogowanej na tej samej przeglądarce do serwisu Facebook.

Pliki cookies

Śledzenie późniejszej aktywności związanej z dokonaniem zakupy danego przedmiotu lub usługi.
Zbieranie tych informacji i udostępnianie ich serwisom afiliacyjnym takim jak ceneo.pl oraz program-partnerski.helion.pl umożliwia naliczenie właścicielowi strony prowizji na przekierowanie Użytkownika do dokonania zakupu. Dane na temat tych aktywności są gromadzone bez wykorzystywania adresu email oraz bez połączenia z profilami w serwisach społecznościowych.

Gromadzenie plików cookies umożliwiających śledzenie aktywności użytkownika, który kliknął w udostępniony na stronie link afiliacyjny., w postaci śledzenia późniejszej aktywności związanej z dokonaniem zakupy danego przedmiotu lub usługi. Śledzenie tych informacji i udostępnianie ich serwisom afiliacyjnym takim jak ceneo.pl oraz program-partnerski.helion.pl umożliwia naliczenie właścicielowi strony prowizji na przekierowanie Użytkownika do dokonania zakupu.