28 W kategorii  Blogowanie

3 zagraniczne blogerki, od których uczę się biznesu i…blogowania!

Niezależnie od tego, w jakiej branży działamy warto nie tylko poznać ją dogłębnie, ale również i mieć od kogo czerpać wiedzę, doświadczenie i dobre wzorce.

I tu ważna uwaga – wiedzę, doświadczenie i wzorce, a nie wszystkie powstające w danych miejscach pomysły! Dodaję tą wzmiankę to ciągle jeszcze widzę w sieci kopie różnych polskich i zagranicznych blogów, które nawet mimo że sumiennie prowadzone nie będą miały szans na przebicie się właśnie dlatego, że są jedynie kopiami!

 

Dziś dzielę się namiarami na trzy kobiety, z anglojęzycznej blogosfery, od których sama czerpię wiedzę i uczę się obsługi nowych technologii czy marketingowych trendów.

Często też po prostu z podziwem obserwuję ich drogę jako potwierdzenie, że „da się”!

Zobaczcie, co się „da” i jak wiele wiedzy możecie znaleźć u trzech, wyjątkowych kobiet.

 

Melyssa Griffin (Nectar Collective)

Melyssa_Griffin

Melyssa nie bez powodu otwiera to blogowe zestawienie.

Mam do niej ogromny sentyment ponieważ śledziłam jej poczynania jeszcze przed założeniem swojego bloga. Jest to osoba szalenie pozytywna, która nawet pisząc o poważnych, biznesowych posunięciach wywołuje uśmiech na mojej twarzy.

Pewnie spory wpływ na to ma cała stworzona przez nią kreacja wizualna bloga i wybrane kolory. Jednak idealnie oddają one jej usposobienie, jakie możemy zobaczyć podczas spotkań na żywo lub kursów.

Od kilku lat, co miesiąc publikuje ona zestawienia swoich blogowych zarobków. Jest w nich absolutnie wszystko – to ile zarobiła na konkretnej afiliacji, ile na kursie, ile na indywidualnych spotkania zestawione z kosztami, jakie poniosła.

Podziwiam jej otwartość i nawet przeszło mi przez myśl wprowadzenie podobnego zabiegu w swojej działalności internetowej. Nie wiem jednak, jak zostałoby to odebrane – nie zależy mi ani na chwaleniu się ani na ocenianiu przez pryzmat „eee, tak mało?!” Sprawa jednak pozostaje otwarta ;)

Całkiem niedawno Melyssa zmieniła nazwę i adres swojego bloga na imię i nazwisko.
Przyznam, że ucieszyło mnie to biorąc pod uwagę moją własną zmianę sprzed kilku miesięcy i post, który pisałam jakiś czas temu – Imię i nazwisko jako nazwa bloga – czy to dobry pomysł? 

 

 

by Regina

By_Regina

Regina jest z całej dzisiejszej polecanej przeze mnie trójki najmniej doświadczona w budowaniu biznesu online.

I paradoksalnie to właśnie dlatego tak ją lubię – rozwija się w szalonym tempie, a wszystkimi wnioskami, sukcesami i porażkami dzieli się przekazując jak największą ilość wiedzy potrzebnej do samodzielnego wystartowania w internetowym świecie.

Gdy zajrzycie na jej stronę zobaczycie ogrom produktów – zarówno darmowych, jak i płatnych. Podziwiam ją za to, jak wiele przygotowała materiałów i z jaką konsekwencją realizuje swoją strategię na bloga!

 

Femtrepreneur

Mariah_Coz

Mariah to dziewczyna o wielu zawodach, wielu próbach w biznesie, też i tym stacjonarnym, jednak przede wszystkim to kobieta „z jajami”!

Zawsze „mówi jak jest”, używa bardzo bezpośredniego języka z okazjonalnymi przekleństwami nawet w nazwach jej kursów, jest szczera oraz transparentna aż do bólu.

To przekłada się też na jakość, jaką sama oferuje. Mnóstwo wiedzy, instrukcji krok po kroku, dopracowanych materiałów i do tego jeszcze udoskonalanych co kilka miesięcy.

Ustawiła poprzeczkę bardzo wysoko – osiągnęła rewelacyjne wyniki sprzedażowe swoich produktów online i utrzymuje szalenie wysoką sprzedaż również i poza najgorętszymi okresami sprzedaży jej głównych produktów.

Jest dla mnie mistrzynią prowadzenia webinarów, które niosą tak wielką wiedzę, że nawet i bez kupowania jej produktów zyskujemy masę udoskonaleń do wprowadzenia w swoją działalność!

Chcę być tak przydatna dla moich Czytelników i Widzów!

 

Oczywiście nie są to jedyne miejsca w anglojęzycznej blogosferze, które odwiedzam.

Bardzo cenię sobie wskazówki, rady i doświadczenie Amy Porterfield czy Marie Forleo. Zaglądam też na inne, zagraniczne strony i blogi, w tym też i te skoncentrowane typowo na coachingu.

Przyznam jednak, że to te trzy dziewczyny, którym głównie poświęcony jest dzisiejszy tekst, najbardziej mniej ujęły!

 

Jakie są Wasze blogowo biznesowe inspiracje? Do kogo zaglądacie i polecacie lekturę? :) 

 

Możesz także polubić

Privacy Preference Center

Google Analytics

Dzięki możliwości gromadzenia tych informacji mogę przeanalizować, które z tworzonych treści cieszą się największym zainteresowaniem i jakiego rodzaju materiałów przygotowywać w przyszłości więcej. Zdobywam również informacje na temat statystycznego profilu Czytelnika. Dane te w formie zbiorczego raportu generowanego przez Google Analytics są udostępniane podmiotom zainteresowanym nawiązaniem współpracy komercyjnej na blogu. Za bezpieczeństwo przechowywania tych danych odpowiada firmy Google.

Gromadzenie informacji na temat aktywności użytkownika w postaci czasu przebywania na stronie, ilości odwiedzonych podstron, adresów URL odwiedzonych podstron. Dane gromadzone są z zapisaniem informacji o rodzaju używanego urządzenia, przeglądarce internetowej, lokalizacji w postaci kraju i miasta oraz dostawcy Internetu.

Facebook Pixel

Pixel Facebooka w momencie przeglądania stron internetowych w czasie zalogowania na swój profil w serwisie Facebook gromadzi informacje, o tym, jakie kategorie stron, produktów, tematyczne interesują daną osobę. Następnie dane te wykorzystywane są do tworzenia grup odbiorców zainteresowanych konkretną tematyką. Grupy odbiorców widnieją w systemie do tworzenia reklam wyświetlających się w serwisie Facebook. Reklamodawcy mogą wykorzystać określoną grupę odbiorców kierując do nich spersonalizowane reklamy. Serwis Facebook nie udostępnia konkretnych danych pojedynczych osób reklamodawcom. Dane udostępniane są jedynie jako informacje o konkretnej grupie dokonującej określonych aktywności. Za bezpieczeństwo przechowywania tych danych odpowiada firmy Google.

Piksel Facebooka zapisujące informacje na temat aktywności na stronach internetowych osoby zalogowanej na tej samej przeglądarce do serwisu Facebook.

Pliki cookies

Śledzenie późniejszej aktywności związanej z dokonaniem zakupy danego przedmiotu lub usługi.
Zbieranie tych informacji i udostępnianie ich serwisom afiliacyjnym takim jak ceneo.pl oraz program-partnerski.helion.pl umożliwia naliczenie właścicielowi strony prowizji na przekierowanie Użytkownika do dokonania zakupu. Dane na temat tych aktywności są gromadzone bez wykorzystywania adresu email oraz bez połączenia z profilami w serwisach społecznościowych.

Gromadzenie plików cookies umożliwiających śledzenie aktywności użytkownika, który kliknął w udostępniony na stronie link afiliacyjny., w postaci śledzenia późniejszej aktywności związanej z dokonaniem zakupy danego przedmiotu lub usługi. Śledzenie tych informacji i udostępnianie ich serwisom afiliacyjnym takim jak ceneo.pl oraz program-partnerski.helion.pl umożliwia naliczenie właścicielowi strony prowizji na przekierowanie Użytkownika do dokonania zakupu.